دوشنبه، آبان ۰۹، ۱۳۹۰

ما و کشتی هزار پاروی ولایت


به این نتیجه رسیدم که آمریکا و اروپا هم در خط امام سیر می کنند. اونها هم بی گمان مانند خاتمی و موسوی از باند مخوف اصلاح طلبان هستند و همانطور مثل خاتمی و موسوی با ترفندهای ترمز گونه شان عمر آقای جمهوری اسلامی را دهه به دهه افزایش می دهند و آنگاه فهمیدم که این وسط، کلاه گشاد به سر ما مردم رفت،  که با این جماعت نتوانستیم تکلیفمان را یکسره کنیم.



آقایان بیت رهبری و سپاه که تکلیف کثیف بودنشان معین است.
ولی باعت شرم است که ما کماکان،  هنوز به خاتمی که با حرامزادگی تمام،  ناب ترین و درستکارترین دانشجویان و جوانان را با حقه بازی های پشت پرده اش با خامنه ای به خیابان و بعد به خاک و خون کشید، اعتماد داریم. لابد چون هر از گاهی که لازم باشد ، بر حسب ضرورت اسلامی،  بر ضد یکی از آخوندهای درجه 3 واق واقی می کند..تا حواس ها را پرت کند.

ما متاسفانه کماکان به موسوی و کروبی امیدواریم ( این دو عامل بازدارنده) که 2 سال آزگار بهترین جوانانمان را با هدف سوپاپ اطمینان رژیم بودن، یا زیر خاک کردند و یا در کهریزک و اوین مورد تجاوز قرارشان دادند. رهبران اصلاح طلبی که هنوز مشخص نیست در کدام هتل پنچ ستاره با خدمتکار و سرویس ، نقشه های اسلام دوستی را که در بیت رهبری کشیده می شود را دنبال می کنند.

ما کماکان هنوز هم به اروپا و امریکا که تمام شاهرگ مالی ایران را با معاهده ها و معاملات کلان شان زنده نگاه داشته اند و اما با کمک و طراحی و توطیه ی همین آخوندها توانستند 4 حکومت پرواری ( به لحاظ نفت و منابع سرشار) را به نفع بانکهای ورشکسته شان بر اندازند، امیدواریم. و امیدواریم دستی از آستین غرب سبب ساز روزها و رنجهامان شود. دریغ!

به راستی ما تا به کی باید دست به دامان این شرکای جمهوری اسلامی باشیم؟

2 سال از خیزش مردم بی نوا می گذرد و با این ترفند جابجایی های آخوندی ، تمام دهانهای اعتراض را ، یا با گلوله پر کردند، یا شناسایی کردند و یا بقیه را تا یک دهه ی دیگر ، با ترفندی امیدبخش و انتظاری،  خانه نشین کردند، تا نسل آینده که فعلا 10 ساله هستند، و در 10 سال آینده جوانی 20 ساله می شوند، باز به عقل بیایند و اعتراض کنند و تا دوباره کسی از خود آخوندها صف متفاوتی از اعتراض کاذب تشکیل دهد ...تا جوانان به پشتوانه ی آنها بیرون بریزند و در صف جدید آقایان بایستند، تا شناسایی شوند...تا شکنجه شوند ...تا مورد تجاوز قرار بگیرند و  تا ....بنگ!.....خلاص! نسل بعدی...ترفند بعدی با خاتمی بعدی و یا موسوی بعدی...حیف!