سه‌شنبه، خرداد ۲۴، ۱۳۹۰

اخلاق و شرف، اصولا در کل ایران تعطیل است

به عقیده ی من ، هر کس تحت هر نام و وظیفه ای،  با رژیم اسلامی ویا برای رژیم اسلامی کار می کند ، یقین بداند که با گروه ظلم و ستم همراه است.  اولین نشانه شناخت مردان و زنان آزاده ، انسان و دارای سلامت روح و روان، همانا نگرش آنها در دست ندادن با زورگویان و حکمرانان است. در جامعه ای چون ایران نمی توان فهمید، که بعضی آقایان و یا خانمها که 32 سال متوالی در خدمت این رژیم جنایتکار بوده اند، تازه الان یادشان افتاد ست که رژیم خونخوار است و به یکباره قصد جدایی و فرار از ایران را دارند و یا همین یکسال دو سال اخیر از سِمَت های کلیدی و ضد مردمی خود کنار کشیدند و به خارج آمدند.
واضح است که این روش ، روش زرنگ بازی های آپورتونیست هاست ، که به هر طرف باد بیاید ، به آنطرف می چرخند. این دسته از شغالان، از خامنه ای و احمدی نژاد به مراتب خطرناک تر هستند. امروز خود را مخالف دو آتشه ی رژیم می خوانند، اما تا دیروز پاچه به دندان ، از پول همان مردم،  و از دستهای کثیف همان رژیم  لقمه ای که نفرین هزاران مادر عزادار پشت آن بود را در حلقوم کثیف زن و فرزندانشان می گذاشتند. . راستش این دیگر مسخره ترین نوع " مادر قحبگی " است.
 طرف مقابله ی ما، امروزه دیگر احمدی نژاد ها و خامنه ای ها  و امثال این شناخته شده های روانی نیستند، آن جانیان که تکلیف شان مشخص است. طرف ما آنهایی هستند که به هر بهانه ای برای رژیم کار می کنند. رژیم آخوندی هیچگاه آنقدر شعور و توانایی و استعداد در هیچ رشته ی علمی نداشته و نخواهد داشت تا بتواند اینگونه سیستماتیک فریادها را در حلقوم خفه کند،  مگر اینکه طیف خود فروش و آدم فروش را به خدمت بگیرد. رژیم اسلامی از خوش رقصی این کارمندان ودانش آموختگان و مهندسین پول و مقام پرست است که آنهمه در رشته های ضد انسانی سانسور و کشتار موفق بوده .  رژیم از آنها مشاوره می گیرد و با استفاده از اطلاعات فنی و علمی آنها خون مردم را در شیشه می کند.
 اینکه رژیم  سر راه مردم موانع جور واجور می گذارد و سانسور و قلع و قمع ذهنی می کند،  تنها به یُمن مزدوری و نوکری افراد بارز و تحصیل کرده ،  اما بی وطنی ست که خود را به رژیم فروخته اند.  همین مسئله ی سانسور، دست پخت مهندسان خود فروخته ی مخابرات و کامپیوتر ایران است با همکاری چین و آلمان و کره ی  .
 ملیونها ایرانی ی با غیرت و با شرافت ، با انسانیت تمام این جدایی از رژیم را با قیمت بالایی پرداختند. (   زندان، شکنجه، از دست دادن عزیزان ، تباهی خانواده ها ,  فرار از خانه و کاشانه، زندگی ی پر مشقت در دیاری غیر از وطن خویش و یا بی سرمایه و پشتیبان، به مبارزه برخاستن در همان مملکت) چون آنها شرافت داشتند و نمی خواستند با جنایتکاران همراه شوند.

 بیاییم خودمان را گول نزنیم، آخوندیزم و دیکتاتوری، از دل  تمامیت خواهی و عقده های شخصی ی تعدادی زیر دست در اجتماع،  و تعدادی شهروند بی  وجدان و نا آگاه به وجود آمد ، و با  ریا و دروغگویی وخشونت همین آدمهای بی اطلاع  و باج گیر و باج خور و بی سواد عادی کوچه و بازار و تعدادی سوء استفاده کن های سود جوتا 32 سال  دوام یافت .
کارمندان ادارات دولتی و بخش های خصوصی ،  کارگران و مدیران و مهندسین خود فروش و بی خیال و بی شرافت ایرانی در ایران، که با این رژیم به نحوی از انحاء سود می رسانند، هیچیک جنایتشان کمتر از خامنه ای ، احمدی نژاد و امثالهم نیست و اینها  تنها یک میوه ی گندیده ی از این درخت تزویر و ریا، یعنی  ( رژیم مشمءز کننده ی اسلامی) هستند.
من مطمئنم ، اگر به هر کدام از ایرانی های شاغل در ایران هم، مقام احمدی نژاد را بدهند ، بی شک در صد بسیار بالایی از آنان، خود در هیبت یک جانی در خواهند آمد، آنها هم مانند احمدی نژاد خواهد شد و یا حتی کثیف تر و جانی تر - چون اخلاق و شرف( به جز در مورد درصد کمی) ،  اصولا در کل ایران از زمان آمدن جمهوری اسلامی تعطیل است.




می شود بیشتر به مردم پرداخت و ریشه ی کثیف بودن را جست- رژیم از همین لشکر بی هویت و بی شرافت استفاده می کند تا در مسند قدرت باقی بماند